WARUNKI GWARANCJI:
1.
Gwarancją objęty jest
wyłącznie mechanizm zegarka. Zakres naprawy obejmuje jedynie uszkodzenia
zaistniałe na skutek wady fabrycznej zegarka.
2.
Gwarancją NIE SĄ
objęte: pęknięcia szkiełek, wałków, bransolety, paski, mechaniczne uszkodzenia
kopert, odpadnięcie indeksów oraz ścieranie się powłoki galwanicznej.
3.
Gwarancja nie obejmuje
uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego korzystania z zegarka, użycia go
niezgodnie z przeznaczeniem, a także uszkodzeń mechanicznych powstałych na
skutek eksploatacji: zapylenie, zawilgocenie, działanie zbyt wysokich temperatur,
itp.
2.1
Gwarancja sklepu
Pokrywamy wszelkie
koszty naprawy, wraz z kosztem przesyłek.
W razie chęci
zareklamowania towaru, bardzo prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na
adres sklep@ewipprodhome.pl , podając dane do odszukania zamówienia (np. numer zamówienia,
imię i nazwisko) wraz z krótką informacją – jaki problem występuje z
produktem.
W przypadku zgłoszenia
reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu maksymalnie do 28
dni kalendarzowych od momentu dostarczenia jej do odpowiedniego serwisu.
Zapewniamy profesjonalną opiekę i niezależne serwisy gwarancyjne oferowanych produktów.
Serwis wymaga, aby reklamowany produkt był dostarczony w czystym stanie, tj. wszelkie zabrudzenia powstałe w wyniku użytkowania (brud, kurz itd.) powinny zostać usunięte z tarczy, koperty, denka oraz paska czy bransolety.
2.2 Gwarancja producenta
W takim przypadku,
reklamację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta. Wraz
z zegarkiem otrzymujesz od nas kartę gwarancyjną, w której
umieszczone są dane kontaktowe do serwisu danej marki.
Dane kontaktowe do
serwisów centralnych:
ALBATROSS |
tel.
: 32 244 32 42 wew. 24 |
BISSET |
tel. : 32 244 32 42 wew. 24 |
RUBICON |
tel. : 32 244 32 42 wew. 24 |
GRAVITY |
tel. : 881 202 277 |
G. ROSSI
SMARTWATCH |
tel. : 881 202 131 |
GIEWONT |
tel. : 605 48 48 73 |